torsdag 19 april 2012

Fru Cupcakes intar Önska butiken i Sala


Den 26:april är det dax för event.
Varuhuset i Sala stänger vanlig tid för att sedan öppna upp till en tjejkväll.
Detta är ett återkommande event men första gången jag ska dit.
Jag har blivit inbjuden att besöka Önska butiken och visa upp Lekue produkter och kicka igång lite bakglädje i Sala. Har redan börjat ladda och förbereda mig för denna kvällen.
Första gången jag gör något sådant här förutom Formex.
Har länge varit nyfiken på Önska butikerna och äntligen får jag besöka en :)
För er som inte vet vad Önska butiken är kan jag tala om att det är butiker med härliga produkter.
Lekue, Eva Solo, Gerbera och Höganäs är några av dom märken ni kan finna hos Önska.
Och dom har även en liten webshop som drivs av butiken i Gislaved.

Nästa veckas tjejkväll ska bli super duper kul.
Jag vill verkligen lära människor att baka enkelt.
Bakning ska vara enkelt, roligt och mumsigt och det är det jag ska försöka förmedla nästa vecka.
Det har tryckts upp recepthäften med 3 basrecept och har då tänkt på att kunderna ska kunna gå till vanliga affären sedan för att köpa det som behövs. Det värsta som finns när man har lust och inspiration är att behöva vänta :)

Bor ni i Sala eller i närheten så tycker jag absolut ni ska bege er till Varuhuset och kolla in allt som händer där.
Kom gärna in i Önska butiken också och kolla in alla deras vackra saker, få tips och råd med bakning och kanske spritsa en egen cupcake ;)

Välkomna

XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar