onsdag 21 mars 2012

Underbar vårdag



Att vakna kl 7 av att makens klocka ringer när vi andra är lediga är inga problem när man vaknar upp till världens solsken.

Ja jag vet att det fortfarande kan komma snö men när man vaknar och solen lyser in, himmlen är blå och det luktar vår ute ja då kan man inte bli annat än lycklig.


Leo sov lääänge och jag drack kaffe i lugn och ro.

Lucas vaknade tidigt och sitter nu och skypar och spelar minecraft som för övrigt är hela hans liv just nu.

Jag förstår ju honom då jag själv kommer från en spelgalen familj ;) men vi har fortfarande en del krav på honom.

Han älskar verkligen Minecraft och jag tycker det är lite roligt då det är otroligt dålig grafik på det här spelet som har blivit hur stort som helst. Galet då det finns så mycket bra spel med fin grafik. Men men vill han spela detta fula spel så får han det helt enkelt. :)


Det är stägningsdag på dagis och studiedag på skolan så det är därför vi är hemma idag.

Lite lyxigt att vara lediga mitt i veckan måste jag säga och speciellt när det är så fint väder.


Leo kom nyss upp och vi gosar i soffan och snart är det dax för frulle.

Ska självklart försöka bege oss ut en sväng i det underbara vädret idag men annars kommer dagen mest bestå i att baka.

På fredag ska jag ha finfina tjejer på fika och jag har bestämt mig för att göra det som ett English Tea Party med min egen prägel på det hela. Jag gillar verkligen att fixa ihop sådana här saker men gör det alltför sällan. Men en dröm skulle vara att jobba som partyplanner....det vore galet roligt.


Nej nu är det dax för frulle.

Hoppas ni har en underbar dag


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar