torsdag 8 mars 2012

Kärlek helt enkelt





När jag såg denna flaska i en reklam från Eleven.se var det kärlek helt enkelt. Jag är ju lite smånördig på vackra förpackningar och denna flaska och ask gör mig knäsvag av lycka.


I helgen när jag och T var och fönstershoppa så passade jag på att lukta på den också.


Hoppades lite på att den skulle lukta illa då jag inte har råd med någon parfym men ack så överkörd jag blev.


Den luktar gudomligt och är en perfekt "mig" parfym.


Den doftar lite blommigt, sött och sensuellt.


Jag sprutade lite på min scarv och varje gång jag sätter på mig den ryser jag av välbehag.


Valentinos parfymer och jag kommer mycket väl överens och jag har ännu inte stött på en parfym som inte varit i min smak. När man dessutom förpackar dom i dessa bedårande förpackningar så kan man bara älska helt enkelt. Lovely.


Jag kan rekomendera denna parfym om ni som jag älskar mjuka, lite söta parfymer.


Lovely i lyxförpackning


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar