tisdag 20 mars 2012

Fru Cupcakes hjärtar Lakrits



Om man som jag älskar lakrits ska man absolt besöka Ninasmat.se. Det är en webbutik som har både det ena och det andra som är bra att ha i köket och gott i magen.

Dom har även mängder av olika sorters lakrits och jag har fått prova på en del. Jag älskar verkligen lakrits men visste inte att det fanns premium lakrits...vuxen lakrits nästan :)

Jag har bla testat 3 olika sorters lakrits från Lakritsfabriken.

Den finns i 3 olika styrkor...sweet, saltlakrits och supersalt lakrits.

Måste säga att det var kärlek till alla 3 även om jag var lite nervös när jag skulle testa supersalt.

Men gudars vad gott det var. Dessa godingar går att köpa i 2 olika storlekar.

En mindre ask på 40gr och en större på 150gr och dom är förpackade i stilren design med gudomligt innehåll.

Efter att bara ha ätit lakrits från godisaffären eller vanliga affären så måste jag säga att en helt ny värld öppnat sig för mig med denna premium lakrits.


Lakritsfabriken tillverkar riktigt fin lakrits på eget recept med lakritsrot från Iran och innehåller nästan enbart ekologiska råvaror. Det är grundaren och vd Martin Jörgensen som tagit fram alla recepten.


Det är mjuk härlig lakrits i perfekt storlek.

Underbart fredagsgodis eller som present till en lakritsälskare.


Titta in hos Ninasmat.se och upptäck resten av deras sortiment och ni vet väll att ni som mina läsare har 10% rabatt om ni uppger koden: fru cupcake ;)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar