torsdag 23 februari 2012

vab igen då



Idag åkte mamma hem...med sig fick hon lite förkylning. Inte den bästa gåvan att ge men vi är oerhört tacksamma för dagarna hon varit här.

Har varit super mysigt och jag hoppas hon blir frisk fort.


Leo är fortfarande dålig så just nu ligger vi i soffan och kollar på disneychannel.

Väldigt mysigt. Vi har dragit ner persiennen för att se så lite som möjligt av den strålande solen utanför.

Kanske provar vi att gå ut en sväng på eftermiddagen.

Bagheera ligger också här i soffan och är lite ynklig. Vi har mys helt enkelt.


Igår fick jag möjlighet att hänga med på hockey.

Sååå himla roligt när jag kan hänga med. Och känner mig även vart välkomnad när jag kommer dit vilket värmer i hjärtat. Mysigt helt enkelt.

Det vart vinst till VIK och helt klart utspelning då dom vann med 5-2.

Kan ändå tycka att dom spelade rätt slarvigt ganska ofta men det gick ju bra ändå.

Rögle var rätt tjuriga men vem skulle inte vara det när man förlorar.

Kanon kul att få gå på hockey och tackar min finfina mamma och rara Bosse för det.


Nu ska vi fortsätta slöa här och ladda energi.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar