måndag 23 januari 2012

Summa sumaron (eller vad det nu heter)



Om jag ska summera dessa dagar med ett ord så är det "magiskt".

Har varit spännd och nervös inför detta och på tåget upp till stockholm visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen.


Men är såååå lycklig att få ha varit en del av detta för det var ett helt otroligt galet roligt äventyr som jag gärna gör om.


Blev välkomnad med värme och omtanke och har fått mycket nya och spännande kontakter.


Torsdagen blev lite utmanande då jag fick prata engelska till stor del. Trodde jag var bra på engelska men det känns att jag har tappat en hel del trots att jag ofta tänker på engelska.

Men det var roligt och jag hoppas jag får prata en hel del engelska under året :)


Det var spännande att få träffa Jan och Jonas. Jag och Jan har haft kontakt under höst/vinter och det var trevligt att äntligen få träffa den mannen. Jag ser framemot fortsatt samarbete med dom verkligen.


Fick träffa en hel del människor som jag samarbetat med under året 2011 och fick även träffa mycket nya underbara människor.


Har blivit bortskämd med underbara middagar, energigivande sällskap och ja denna resa var magisk som sagt.


Nu ska jag försöka smälta allt och ta nya tag med bloggen och framtiden.

Det är bara januari och jag ser framemot att se vad året har att erbjuda.

Men kan inte ha fått en bättre start på 2012 helt enkelt.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar