fredag 27 januari 2012

Galet sugen på Spicey

Igår var jag galet sugen på Spicey mat.
13c med nudlar och sedan en skål med jordnötssås.
Ingen hemma hos mig gillar Spicey och jag vill ju inte äta själv.

Bokade en snabb date med Therese och blev bjuden på fika hemma hos henne.
Hon lever efter lchf dieten och den skiljer sig ju en del från min egen hemmafixade diet :)
Var jätte nyfiken på hur det är att baka enligt lchf men gav snabbt upp mina egna planer på det.
Men Therese är super duktig och jag fick smaka massor med gott.
Hennes muffins med choklad var jätte goda. Länken är till ett recept med blåbär men byt ut det mot mörk choklad. Jag är dock inte alls van vid mörk choklad så min mun vart lite chockad över att smaka starkt choklad. Men själva muffinsen var super god.

Sedan hade hon gjort en tonfiskröra som jag måste göra.
Helt gudomlig och den finner ni recept på här jag kommer ha den röran på en bit bröd dock.
Men oj oj vad jag älskar tonfiskröra. Mums.

Mycket trevlig kväll var det och jag fick även titta i den nya Living & Room katalogen och förälska mig i massa vackra saker. Therese är konsult för Living & Room och har hemmapartyn.
Living & Room säljer inredning och har helt ljuvliga saker.

Mätt i magen åkte jag hemmåt och slappade i soffan en stund för att sedan rammla isäng.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar