onsdag 25 januari 2012

A Bit of Sweden


För ett tag sedan fick se en bild på en superduper snygg väska och det var kärlek vid första ögonkastet. Det var en väska från A Bit of Sweden.
När jag sedan surfade in på deras sida blev jag knäsvag...sååååå vackra väskor.
Dom är inte bara vackra utan även otroligt praktiska då det även är en datorväska.

"BIT of Sweden designar exklusiva och funktionella business- och datorväskor som ger dig en lyckad kombination av datorväska och handväska i ett. Du känner dig elegant och tidsenlig oavsett om du är på väg till ett viktigt möte eller en mer avslappnad träff på stan."
Så står det på deras hemsida och det är verkligen sant.

Nu när jag stolt kan säga att en rabarber röd Miss 50´s Gecco hänger på min arm så känner jag mig väldigt elegant och snygg :)
Den är så himla praktisk med många bra fack, rejäl öppning och vacker design.

Jag kan nu stolt erbjuda mina läsare 10% i deras webshop och ni måste iallafall surfa in och kolla på deras vackra väskor. För att få 10% så ska ni använda er av kampanjkoden som är cupcake. Har ni några funderingar fråga på då :)
Vill ni se den i verkligheten och befinner er nära mig säg till bara så demar jag min.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar