lördag 3 december 2011

Veckan har sprungit förbi

Veckan har gått rasande fort.
I tisdags var jag ledig och Leo också. Vi hade besök av fina J och hade en mysig dag men lite bakning också.

Onsdag var det dax för adventsmys på Lucas skola.
Mysigt att gå och fika på skolan och se hur dom har det.
Fröknarna är så himla goa och det var en super mysig eftermiddag.
Leo var också med och tyckte det var mysigt.

På torsdagen var det dax för Leos dagis och julpyssel med fika.
Dom hade fixat flera olika stationer där man kunde baka pepparkakor, göra smällkarameller och måla. Inga syskon fick vara med men jag och Leo pysslade och fikade.
Leos fröknar är också så himla goa och fina.
En kanon mysig eftermiddag även där.

Peter har/är dunderförkyld så han har varit hemma i veckan.

Har inte alls hunnit med denna veckan...känns som om det var måndag igår men jag är sååå glad att det är helg igen. Denna helg ska det bakas och skickas lite mer macarons.
Ska ge mig på en ny julsmak tänkte jag.

Imorgon är det jujutsi och vi får med oss söta A och sen ska Lucas och A leka en stund.
Blir en mysig söndag och även lördag.
Hoppas ni också får en underbar helg.

Utanför fönstret glänser frosten vackert på gräset och jag tror solen är på väg upp.
Blir nog en kall men vacker dag.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar