onsdag 21 december 2011

God Jul önskar Fru Cupcake



Nu är det snart julafton och hos familjen Nilsson finns det massor kvar att göra.

Känns som jag tar det lugnare och lugnare för varje år.

Hur som helst har vi bestämt att vi ändå inte ska stressa och vi har planerat den tid som är kvar mycket väl.


Vi ska ha julafton hemma hos oss iår så det ska dukas, lagas mat och fixas.

Men vi hinner och det vi inte hinner det behövs helt enkelt inte.


Jag kommer dock att ta en bloggpaus nu ett par dagar och ägna mig enbart åt familjen. Ska laga mat, kanske baka men framför allt mysa massor med min underbara familj.

Så tar jag nya tag efter helgen.

Såg att jag passerat 10000 besökare och är otroligt stolt och tacksam för er underbara läsare och efter helgerna kommer det en fin fin tävling till er.


Men nu ska jag ta mig en kopp te, varva ner och sedan säga natti natti :)


Ha en underbar julhelg och stressa inte...julen är en glädjens högtid och man ska inte sätta så mycket krav och måsten. Det viktgaste är att man är med dom man tycker om.


GOD JUL

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar