torsdag 10 november 2011

Huvudet fylls av ideer.



Har länge känt mig tom, trött och lite smådeppig.

Antar att jag inte är ensam om att känna så denna tidpunkt på året.


Men idag hände något som fick igång tankeverksamheten igen.

På ett positivt sätt.


Jag ska ta fram lite recept som ev ska användas i några projekt. Vet inte exakt hur stort eller några exakta detaljer men så fort jag läste förfrågan så satte mitt huvud igång och gjorde recept.

MASSOR med recept.


Ibland blir jag förvånad över hur min hjärna arbetar och hur den kan plocka fram recept, design och utveckling som jag inte trodde fanns där inne. I dagsläget får jag inte användning för hälften ens men någon dag kanske jag blir upptäckt eller stöter på en person som vill ha min hjälp. Och idag kom 1 sådan person :)

Så här ska bakas och utforskas och slipas till perfektion.

Sååå himla roligt och känns som ett stort steg i min utveckling...hoppas innerligt att det öppnar en rolig dörr.


Den människa som ger mig möjligheten att få jobba kreativt har garanterat en av dom bästa utvecklarna, receptmakarna och designerna i världen...om jag får skryta.

Det finns inga gränser för mig helt enkelt...och även om jag är helt säker på att det är ett område jag inte kan så räcker det att jag tänker ett tag och sen är jag full av ideer.

Någon dag ska jag jobba med design, utveckling eller recept....det är ett löfte :)


I helgen ska jag iallafall ta tag i mitt första delmål...att fixa egna recept till detta projekt :)

Wish me luck.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar