onsdag 2 november 2011

Fru Cupcakes testar




"Valio OLO™ är en yoghurt som gör lika gott som den smakar! Den håller magen i form med hjälp av en probiotisk bakteriekultur samt fibrer och motverkar vanliga problem som ballongmage. Finns i flera goda, krämiga smaker. Valio OLO™ är låglaktos, har ett högt bär- och fruktinnehåll, tillsatt D-vitamin och är dessutom gjord på färsk mjölk."


Detta står på Valios hemsida om denna produkt. Jag har testat jordgubb men den finns o flera smaker. Som jag skrivit förut är jag lite skeptisk när jag ska testa vissa produkter men nu på sistone har jag ofta blivit positivt överaskad och det blev jag även imorse när jag hade denna lilla mumsbit i min frukostpåse.

Krämig, mild och en underbar smak av jordgubb och perfekt storlek på fruktbitarna i.

Denna är god, bra för magen och nyttig.


Kan verkligen rekomendera den och jag finner inget negativt om denna smaskiga yoghurt. Skulle väll vara att den inte finns i 1l förpackning då.

Mums helt enkelt.


Betyg: 10/10 cupcakes


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar