torsdag 17 november 2011

Fru Cupcakes älskar klänningar



Inne i själen är jag en klänningsflicka.

Jag skulle kunna klä mig enbart i klänningar...året runt.

Det är enkelt, skönt att bära och väldigt snyggt.


Dessa 3 klänningar på bilden är några favoriter som gärna skulle kunna få flytta in hos mig. Och stövlarna och pumpsen är också favoriter. Har alldeles för få pumps och stövlar med kilklack är sååå snyggt. Och känns mer stabilt än en vanlig klack.

Till klänning denna årstid vill jag gärna ha tjockare strumpbyxor till dock.

Gärna med en tjockare strumpa om man har stövlar och så att strumpan sticker upp lite där skaftet slutar på stöveln.


Fru Cupcakes älskar klänningar helt enkelt.

Och stickade klänningar allra bäst.

Jag vill ha bekväma kläder...som jag kan röra mig i helt enkelt och jag är frusen av mig.


Vad gillar ni för klänningar? Eller kanske gillar ni inte klänningar alls.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar