torsdag 24 november 2011

det kommer mera.....

Hmm blir nog en stressig helg kanske. Får fylla våran nya fina mjölkskummare och köra espresso i Tassimon för fullt så jag håller mig pigg och energisk.
Kom på att jag måste skriva recept och artiklar till tidningen på jobbet.
Beställa färg till macarons och testa ett nytt recept.
Snart kommer jag kunna baka macarons i sömnen ;)
Längtar tills alla juliga macarons är förbi och jag får sätta tänderna i dom sommriga och våriga smaksättningarna jag har planerat.
8 nya fina recept finns färdiga redo att testas och skrivas ner.
Och idag fick jag se mina recept på print för första gången...eller ja det var en fil...och om man räknar bort tidningen på jobbet.
Lycka var det. Såååå himla stilrent och fint. Stolt jag mycket är (eller hur Yoda nu skulle säga :)

Får ju inte glömma fredagsmys....lördagsgodis och kanske lite adventspyssel.
Logistiken inför helgen får jag klura på som gonatt saga då min bok är utläst.
Någon som har någon bra bok att låna ut? Inga svenska trökböcker eller biografier :)

Tänk om dygnet kunde ha fler än 24 timmar. DET önskar jag mig i julklapp :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar