torsdag 6 oktober 2011

Nu ryker det ;)





Ja alltså det är håret som ryker med en klippning.

Jag skulle ju ha klippt mig i fredags men hade ingen ork i kroppen. Nu har jag bokat ny tid till imorgon som också är en fredag jue.


Är lite nervös då det är rätt mycket hår som åker men jag har alltid mitt hår uppsatt...aldrig aldrig utsläppt så jag kan lika gärna klippa mig :)


Har satt ihop några bilder som jag ska ta med till frisören som hjälp och bla denna bilden på Robyn.

Det blir kort fast med en del hår som jag antingen kan ha hängande ner som på bilden ungefär eller ha bakåt.

Hmm kanske lät skumt det där-

Kommer iallafall blogga om min nya frisyr i helgen.


Imorgon kommer tjejerna. Ska bli super skoj.

En underbar fredag helt enkelt. Barnen åker till mamma och pappa för en myshelg.


XOXO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar