måndag 31 oktober 2011

Fru Cupcakes testar





Alpro Soya är produkter som är baserade på sojabönor.


Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag varit väldigt tveksam till att detta är produkter som är goda men har nu fått ändra mig helt enkelt.


Efter gårdagens hit med vaniljvisp fortsatte det med frukost imorse på jobbet.


Från och med idag tar jag med mig egen frukost till jobbet och dagens frukost bestod av gott gräddat macka med pepparsalami och Alpro Soya yofu vanilj med start naturell. En toppen bra start på dagen enligt mig.



Yofu vanilj är en krämig efterrättsliknande yogurthliknande produkt med en mild smak av vanilj. Detta är en riktig lyx frukost och kan liknad med Arla dröm vanilj.


Man känner en svag smak av något nötigt och jag gissar att det är en bismak av sojabönan men det är inget som förstör produkten. Jag är ju en väldigt kräsen person men kan varmt rekomendera denna produkt.


Den är himmelsk och har en perfekt vaniljsmak. Denna kan man även ha till efterrätter och kanske till och med till äppelkakan.



Betyg: 9/10 cupcakes


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar