fredag 9 september 2011

Fru Cupcakes testar



Natural Magic Energy gör comeback i Sverige.

Med en vacker reklamkampanj intar dom återigen Sveriges marknad med sin vackra förpackning och guldgula dryck.


När den sist fanns på marknaden var det en av min absoluta favoritdrycker. Den hade en len, mjuk och helt underbar smak och var tjockt guldig i sin färg och förpackad i burkar med 2 olika färgkombos.


2011 kommer den i en burk klädd i vacker blå och guld design. Det finns även glasflaskor som tydligen finns att köpa på resturanger.


Denna gyllengula dryck är en lätt kolsyrad dryck som är fri från artificiella söt-,färg och konserveringsmedel.

Smaken kommer från en naturlig blandning av frukt och bär och hämtar energi från råvaror som guarana, gingseng, koffein och fruktos. Tillsammans ska den ge en uppiggande effekt, långvarig energi och stärkt koncentrationsförmåga.


Nå vad tyckte jag nu om denna återkomst?

Jag var överlycklig när jag såg att den gjort comeback.

Kommer fortfarande ihåg den underbart goda smaken.

Jag slöt ögonlocken och tog min första klunk...och vart faktiskt beskiven.

Den är surare än den var sist och jag insåg att dom måste ha ändrat något i receptet.

Därmed bestämde jag mig för att testa den igen...men som en helt ny produkt.

La i krossad is i ett glas och fyllde upp med den svagt gyllengula drycken och tog mig en klunk.

Fortfarande ruskigt sur men eftersmaken bar med sig en sötma och gav mersmak.

Jag dricker otroligt sällan energy drycker men denna kommer helt klart vara en värdig konkurent till dom drycker som finns på marknaden idag.


Fick jag energi?

Faktum är att jag fick huvudvärk och lätt illamående. Inte helt ok...men det släppte efter ett tag men vet inte om jag fick extra energi. Jag är dock otroligt dålig på att få energi från koffein.

Kan dricka kaffe vilken tid på dygnet som helst och fortfarande gå och sova sen.

Kanske inte den bästa att testa detta på då iof. Men smaken...ja den får godkänt helt klart.

Kommer jag köpa den? Ja jag kommer garanterat att välja den framför andra energidrycker när jag väl köper det.

Kan jag rekomendera andra att dricka den? Absolut...vill ni köpa energy dricka så är denna kanon.


Betyg: 6/10 cupcakes (kan inte låta bli att sakna den gamla magic:()


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar