måndag 1 augusti 2011

Underbara Nyköping

I lördags åkte jag till Nyköping för en övernattning hos mina underbara kusiner och för att fylla på lite energi. Heeelt själv åkt jag iväg och det var faktiskt skönt även om det alltid gör lite ont i mig när jag ska åka hemifrån oavsett om det är till gymmet eller längre.
Men efter halva bilresan hade det gått över :)

Fick ett underbart välkomnande med en liten ljuvlig överaskning på sängen.
Vackert vikta handukar och lite mammalyx. Det var en duschbomb från Lush och en celofanpåse med 4 ljuvliga praliner. Det var 3st som var som minicupcakes fast choklad och ett hjärta.
Jag sa till dom att jag kommer att komma tillbaka och nu är jag van vid detta på min säng :)
Vi hade en underbar helg med strosande nere i hamnen, bio (såg Harry Potter..sjukt bra), god mat och perfekt sällskap. Det gav energi och lycka och sååå himla mysigt var det.
Jag ÄLSKAR Nyköping och vill spendera mer tid där...både med barnen och själv ;)

Lovely helt enkelt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar