onsdag 3 augusti 2011

Panduro älskar Cupcakes




Cupcakes är verkligen trendigt just nu och det finns överallt. På inredning, kläder och självklart baktillbehör.


Panduro har även dom ett ganska stort sortiment av allt du kan behöva för att göra vackra cupcakes.


Dessa produkter går köpa via webben och i butik och består av består bla av strössel, cupcakesformar, sugarpaste och tyllar.


Jag fick äran att testa ett urval från detta sortiment och det var en ära att få testa. Det är bra märken och fina råvaror.


En hel del cupcakesformar som finns på marknaden kan bli fula när man haft dom i ugnen men dessa är jag nöjd med.


Tom efter mina sommarcupcakes så var fortfarande formarna bra. Panduro har ju allt du kan tänka dig för hobby och nu även för bakning. Tack snälla Panduro för att jag fick testa erat sortiment. Kan varmt rekomendera det till mina läsare. Panduro har ju även snabb leverans på sina produkter.




Tuberna ni ser på bilden är icing. Jag har aldrig testat dessa förut. Dom kommer från Wilton som är ett stort märke på bla bakgrejer. Jag fick även med tyllar som var gick att skruva på dessa tuber. Icing var inte gott att ha enbart på en cupcakes då det smakar socker mest men dom var perfekta att dekorera med och även underbara att göra platta dekorationer på småkakor. Jag gjorde bla korgmönster på kakor och smårosor på cupcakes med frosting. Lovely helt enkelt. Prova er fram för att finna vad ni vill använda dessa lätta och smidiga tuber till och köp gärna till tyllarna för att göra vackra mönster och blommor.




I Love Panduro




XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar