torsdag 18 augusti 2011

Fru Cupcakes testar



Har fått äran att testa Tropicana´s nya juicer.

Dom finns i 3 olika smaker och heter Stormy Orange, Cloudy Apple och Sunny Clementine.


Jag tog fram dom till en frukost på semestern och barnen fick också vara med och testa.

Vi kom alla 3 fram till en favvo ganska fort och för oss var det Sunny Clementine....för alla 3.


Stormy Orange var god men inte så speciell, barnen tycker dessutom inte om fruktkött så den gick bort helt för dom.

Jag kan absolut tänka mig att dricka den igen dock.


Cloudy Apple gick bort helt dock och då gillar vi äppel juice normalt sett. Den ser inte god ut och var inte frisk och fräsh så som vanlig äppel juice. Iof kanske vanlig äppeljuice innehåller mer socker eller dåliga ingridienser vad vet jag.


Orange och Clementine pressas inom 24tim efter skörd. Dom är inte från koncentrat och innehåller inga tillsatser. Rent och fint helt enkelt.


Apple pressas i samband med skörd. Den har inget tillsatt socker och är inte den heller från koncentrat.

På det stora hela så är jag ändå nöjd med dessa juicer.

Är dock ingen juice som man kanske köper till vardag om man är flera i hushållet då den är rätt dyr men som lördagsfrulle juice så är dom underbara.

Testa och se vilken som blir din favorit.


Betyg:


Stormy Orange 6/10 cupcakes


Cloudy Apple 3/10


Sunny Clementine 8/10


xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar