måndag 15 augusti 2011

Första dagen efter semestern

Imorse var det lite tungt att gå upp och även om jag ändå tog det lungt och bara behövde göra mig själv iordning så kändes det lite skumt att inte få ha slömorgon längre.
Kom iof i tid till jobbet :) men kunde inte logga in då jag glömt alla lösenord nästan :(
Och dom systemen jag kom ihåg funkade inte för mig :(

Vart en lugn morgon som sedan vart ganska packad med grejer ändå.
Mail att kolla igenom, reklamationer och en del samtal.

Japp kan säga att på eftermiddagen var jag redo att gå på semester igen :)
Visst är det skönt att komma igång igen och ha vanliga rutiner men jag hade ju nyss kommit in i semesterlunken jue...jag var inte redo ännu.
Man borde få ha 2 veckor extra semester för att hinna landa.

Hade bestämt att jag skulle träna med S också...men vi bestämde under eftermiddagen att vi skulle ta det senare i veckan. Dagen gick rätt trögt och jag var lite bitter.
Jag är otroligt glad att jag har ett jobb att gå till och jag är absolut INTE en människa som mår bra av att vara hemma men ibland är det lite tungt bara.

Känns som om jag snart kommer komma in i jobblunken igen.
Behöver bara få vara lite seg ett tag :)
Och nästa år är det ju dax för semester igen ;) och sen har vi ju våran semester med mamma kvar också. Ska bli sååå mysigt att åka till Nyköping en helg. I love

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar