torsdag 28 juli 2011

Semesterandning

Nu efter nästan 2 veckor har min stress nästan lagt sig och jag har nästan kommit in rätt semesterandning. Vi har haft slöa härliga dagar med lek och mys.
Idag är Peters första semesterdag så nu har vi äntligen semester tillsammans.
Liiite stressad är jag fortfarande då det är mycket jag vill göra med pojkarna egentligen. Men ibland blir det inte som man vill helt enkelt.
Lite mer undersökning av sverige ska vi ju självklart göra innan semestern är slut men just nu är vi rätt nöjda med att bara vara. Och igår kom ju det underbara vädret tillbaka. Lucas spenderade dagen hos en kompis och jag och Leo åkte och badade och hade sällskap av nästan hela fam.B.

På kvällen hade jag en "date" med S,S,S och J.
Vi åt på Spicey, gick på bio och avslutade med en öl på Cirkus.
Mycket trevlig kväll och jag gillar att ha egentid :)
På måndag ska vi ses igen...mysigt. Jag gillar dom där tjejerna :)
Vi såg bridesmaids. Helt galet rolig film som ni bör se.
Ibland lev det dock liiite för roligt och jag led lite med huvudrollsinnehavaren men helt sjukt rolig var den. Skrattade så jag hade ont i magen efteråt...eller om det var pga av spiceyn kanske ;)

Idag är det super skönt väder ute. Har inte besämt vad vi ska hitta på ännu men ute ska vi vara iallafall. Peter har golftävling med sin pappa så han är borta idag.

På lördag åker jag till mina kusiner i Nyköping. Det ska bli super mysigt.
Jag stannar till söndag. Ska bli mysigt och roligt och skönt att åka bort lite.
Vi ska ju dit igen sen i slutet av augusti fast då ska vi bo på vandrarhem och då är det jag, mamma och kidsen. Det ska också bli super mysigt och då är det Hertig Karls marknad. Men denna gången har jag alltså en helg med bara egentid och kan lägga all min energi på kusinerna och mig själv ;) Lyxigt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar