fredag 15 juli 2011

Fru Cupcakes testar



För ett tag sedan fick jag en vacker låda med Santa Marias grillprodukter.

Den innehåller massa mumsiga såser, chips och dipsåser m.m och jag fick urval av dessa.

Jag älskar hamburgerdressing så detta vart den första att testas. Vi använde den när vi åt Sloppy Joes och gud vad gott det var.¨


En del hamburgerdressingar kan vara lite sura eller starka men denna är mild, söt och krämig.

Den passar till det mesta tycker jag.

Både grillat kött, hamburgare eller bara som lite extra topping till maträtten.

Jag garantera att detta är våran nu favvo bland hamburgerdressingar och den slog direkt ut dom andra vi testat här hemma.

MUMS helt enkelt.

Kan varm rekomendera denna till er där ute.


Betyg: 9/10 Cupcakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar