torsdag 30 juni 2011

Fru Cupcakes testar





Jag är med i Buzzador som jag skrivit förut och detta ger mig ju en unik chans att få prova produkter, en del gratis och en del till bättre pris.



Denna gång fick jag erbjudande att testa Bosch Tassimo T20 för en bra summa och kunde helt enklt inte låta bli.

Nu har vi testat Tassimo och kan bara säga KÄLRLEK!!

Denna maskin är helt underbar och vi kommer behålla denna underbara maskin.


Finns bra utbud av kapslar (T-disc), den är enkel smidig och snabb att använda och ganska tysgående. Den ger en rykande kopp te, kaffe eller choklad på nolltid.


Om ni någon gång funderat på en kapselmaskin kan jag bara säga att denna maskin är ljuvlig.


Nu har jag ju bara testat denna och OBH Nordica ( som vi hade sedan innan) och denna maskin slår OBH med hästlängder helt klart. Tassimo fixar busenkelt en krämig Cappucino eller en slät svart vanlig kopp kaffe. Inte bara espresso utan allt du kan tänka dig...tom te och varm choklad.

Helt ljuvlig alltså. Nu väcks ju min nyfikenhet iof detta....hur är andra kapselmaskiner??

Är dom trista som OBH eller helt ljuvliga som Tassimo??

ja vem vet? Kanske har ni en kapselmaskin från något annat märke och vill berätta för mig hur eran fungerar.


Önskar dock just nu att alla människor kunde få äga en Tassimo.


Fru Cupcake härtar Tassimo


Betyg: 9/10 cupcakes (det enda minuset är att det är dyrare än vanligt kaffe eller te men billigare än fika på stan;))


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar