fredag 17 juni 2011

Buzzador



Jag är Buzzador och det betyder att jag får möjlighet att testa massor med spännande produkter, en del gånger gratis och en del gånger till ett mycket bra pris.

Den här kampanjen gav tillfälle att prova Absolut Torr som är en typ av deo men som kan användas på fler ställen en armhålorna.

Enligt produktinformationen ska den hålla svetten och lukten borta i mellan 4-8 dagar.

Jag har ofta armsvett och då tyckte jag det skulle bli intressant att prova denna produkt. Jag läste hur man skulle göra, satte ihop själva rolldelen och smetade på.

Första provet gav inget resultat, jag svettades ungefär som vanligt.

Efter 2 veckor provade jag igen, denna gång började det svida så in i norden.

Bestämde mig för att hålla ut då jag helt glömt bort att man skulle tvätta bort det om det började svida. Till slut klarade jag det inte längre utan gick och tvättade bort det.

Då hade jag fått brännskadeliknande märken i armhålan och var öm och lite förstörd i ett par dagar. Kunde då inte använda deo alls på ett par dagar. Så om det börjar svida.....håll INTE ut utan gå och tvätta direkt. Så i armhålan går denna produkt bort för mig iallafall.

Den gjorde inga underverk.


Jag bad även Peter prova den på sina fötter. Då golfsäsongen är igång är detta perfekt att testa på fötterna. Och wow säger jag bara. På fötter är denna produkt helt gudomlig och håller länge.

Peter smetade på en kväll och hans fötter höll sig svettfria och luktfria i ca en vecka.

Jag bestämde mig att även jag testa på fötterna då mina fötter inte alltid luktar hallon efter en dag barfota i skor. Och OMG helt ljuvligt. Det funkar. Mina fötter luktade inte och svettades inte. Kan rekomendera denna till alla människor :)


Betyg:

I armhålan: 3/10 Cupcakes

På fötterna: 10/10 Cupcakes


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar