tisdag 31 maj 2011

Underbar mys helg pojkarna



I helgen var jag och pojkarna på roadtrip.

Vi åkte till Nyköping där jag har flera kusiner som bor.

Vi bodde på Scandic och herre gud vad fint det var. Prisvärt, mitt i stan, undebar frukost och rent fint och toppen bra. Vi har redan bokat in en resa till i Juli.


Det var länge sen jag träffade mina kusiner. Och 1 av dom har jag inte träffat på hur många år som helst. Hon har fått en liten son och sist jag såg henne var hon knappt tonåring.

Vi pratade just om hur fort tiden går och hur man inte hinner med liksom.

Själv är jag fortfarande 25 :)


Var toknervös över att behöva köra till Nyköping då jag inte hade någon som helst koll vart det låg men vi bor i ett underbart land med toppen bra vägskyltar och vägnr så det gick ju som en dans. Även hemvägen gick kanon :) då visste jag ju vägen redan :)


Väl hemma vart jag uppvaktad med ett underbart blomarrangemang.

Vi kom hem rätt sent då dagen flög iväg i Nyköping. Vi besökte slottet och museet och hade en super bra helg med fina fina kusinerna.












XOXO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar