fredag 27 maj 2011

Helt galen vecka

Denna veckan har varit helt galen. Mycket på jobbet, mycket hemma och mycket överallt.
Men nu är det ju fredag och om jag inte glömt något så är nästa vecka lugnare. Jobbar iof alla röda dagar nästa vecka men vad gör det om 100 år :)

Imorse var jag toktrött och hade ingen lust att gå upp alls.
Lucas var upp före mig ;) och Leo var en riktig sömntuta imorse.
Men vi kom iväg iallafall och jag kom nästan i tid till jobbet.
Så himla trist och mörk dag men har hört att det ska bli strålande sol imorgon och det passar ju perfelt då vi åker till Nyköping imorgon jag och pojkarna.
Har bokat in oss en natt på hotell och vi ska mysa och träffa mina kusiner.
En välförtjänt mini semester. Peter har golftävling och reunion :)

Veckan har inte bara varit stressig utan den har också varit givmild :)
Häromdagen fick jag ett mail att jag vunnit en mixerstav från en tävling jag var med i som Carlshamn Mejerier hade för ett tag sen. Titta in där, mycket tips och ideer och just nu kan du vinna en glassmaskin. Inte helt fel. Har länge velat ha en mixerstav men inte kommit mig för att köpa någon...men ohh nu har jag en helt underbar med massa bra funktioner på :)

Sedan har jag även fått 2 nya leverantörer som jag får äran att prova grejer ifrån.
Super kul verkligen. Nu har jag så jag klarar mig hela sommaren :)

Nu ska jag jobba vidare här och längta till hemgång ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar