fredag 8 april 2011

Veckan som gått


Veckan som gått har varit helt ok.

Fast jag har haft en elakartad huvudvärk som kommit och gått. Kännt mig matt, svimmat och varit sjukt trött.


Gick hem i onsdags och har sedan dess vilat en hel del. Igår tog jag mig till Maxi men var totalt slut när jag kom hem. Inte helt stabil i kroppen.

Har svimmat 2 gånger också och varit totalt matt.

Dock så avstannar ju inte ett hem bara för att man är sjuk. Finns ju saker som ska göras ändå. Har dock en helt underbar make och sen har vi tagit allt i lugn takt. Det är så himla skönt när allt bara flyter på och man inte behöver tjata på varann, när man helt enkelt tar hänsyn, visar varann respekt och har förståelse för varann.


Idag hade jag dock bestämt att vi inte skulle städa något alls, tyvär kunde jag inte hålla det ;)

Dammsög och gjorde lite fredagsfint medans P var och hämtade barnen.

Städning är ingen hobby för mig men jag vill inte leva i skit. Vill ha det fresh även om jag egentligen inte orkar fixa. Vill inte gå upp på morgonen och mötas av äcklig lukt eller dammtussar. Vill vakna och bara bry mig om mitt morgon kaffe och barnens yogurth.

Så även om jag fungerar på halvfart just nu....finns det saker jag alltid fixar :)

Iallafall innan jag går och lägger mig ;)


Nu är det fredagsmys som gäller. Barnen ligger i sina sängar och har kollat bompa och ätit ostbågar...själv ska jag dricka lite läsk och slappa med någon film. P kollar på hockey.


Ha en underbar kväll och helg.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar