söndag 17 april 2011

Tävlingen avslutad

Så himla kul med alla fina inlägg om våren. Super roligt att så många nya människor hittat till bloggen också. Eller iallafall nya med inlägg. Väldigt roligt att läsa vad som är vår för er och inse att det är mycket av det som även är vår för mig. Älskar att känna lukten av vår, första sommarregn lukten och lukten av sand. Älskar att se hur naturen ändrar färg från brun til grönt och se hur blommorna vågar sig fram och bre ut sig. Träden knoppar sig och fåglarna låter igen. Vår är speciellt...ett uppvaknade och jag blir både lycklig, pigg och trött. Knasigt. Det var svårt att välja en vinnare denna gång så jag körde på den gamla hederliga lottdragningen och kan härmed meddela att vinnaren är Mirjam. Grattis till detta smaskiga paket. Maila mig din adress så kommer det i brevlådan inom kort. Ha en underbar vår!! XOXO

1 kommentar:

  1. Jippi! Åh, vad glad jag blir. Detta gjorde min dag :-)

    Puss & Kram

    SvaraRadera