söndag 24 april 2011

Påskkryssning



Familjen Nilsson på Ålands kryssning. Barnen tar på sig "Big Smile" och visar tänderna, Fru Nilsson blundar och Herr Nilsson ser som vanligt snygg ut. En helt vanlig dag hos oss :)

Peters pappa fyllde år i helgen och bjöd med oss och Peters syster med familj på kryssning.


Jag är inte super förtjust i att åka båt men ibland måste man och barnen har aldrig åkt sådan båt förut så jag gick in i det hela med öppna armar. Och det var kanon.

Barnen älskade det och vi hade det super trevligt.

Visst var det mycket fylla och pinsamma människor men bortsett från det var det verkligen kanon.

Massor med roliga saker för barnen så som fiskedamm, cirkusskola och rittävling. Lekrum, bollhav och spelrum.

Barnen var lyriska. Och fick dessutom träffa Ville Viking som är Viking Lines barnmaskot.

Det var kanon helt enkelt. Det blåste rätt mycket ute på däck men lite tid kunde vi spendera där iallafall.

Lite shopping blev det också. Köpte en ny modell av mitt älsklingsläppglans från Clarins.

Dom är helt underbara och doftar ljuvligt. Sen var jag super busig också och köpte mig ett par nya solbrillor...ett par Ralph Lauren i pilotstil. Toksnygga och ljuvliga att bära.

Barnen fick en massa Ville Viking grejer bla ett gosedjur som är en ryggsäck fylld med godis.

Sen fick dom nya lego t-shirts. Även Peter fick lite grillolja inför grillsäsongen :)


En perfekt resa med massor med mys, bus och god mat.

Det här kommer vi göra igen helt klart det var kanon och barnen tjatar redan om att vi åka igen.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar