tisdag 1 mars 2011

Lycka i ett mjukt kuvert


Idag fann jag ett stort vadderat kuvert i brevlådan och hann knappt komma innanför dörren innan jag öppnat det.
Är en nyfiken människa.
I paketet låg ett celofan inpackat paket och en vit pappersmapp.
Och innehållet i paketet var choklad i massor, kakao och en kokbok som Mia Öhrn skrivit och en bakduk.
Mappen innehöll regler m.m för en bak tävling som Fazer har och som kickade igång igår.
Herre gud jag fick rysningar över heeela kroppen av lycka.
Någon har tagit sig tid att skicka detta till lilla mig.
Denna någon har kanske tagit sig den tiden och skickat detta till flera men jag är otroligt rörd och lycklig.
Och i tävlingen så kan man vinna en Kitchen Aid.
Lycka lycka.
Nu ska här skapas och bakas så det ryker och ni kommer självklart få följa det hela på bloggen. Och länkning till tävlingen kommer självklart också. Ni vill kanske också vara med och tävla.
Just nu behövde jag dock bara få ur mig lite lycka då jag inte kan få bort det STORA leendet på mina läppar. Jag är lyrisk :)
Ha en underbar kväll....jag och maken ska gå på bio
XOXO

1 kommentar:

  1. Åhh va roligt :-) tror minsann jag också ska börja blogga så jag också kan få roliga paket i postlådan...

    Kram J

    SvaraRadera