tisdag 1 mars 2011

Tävlings dax igen ;)


Nu har vi ju spräckt 5000 besökare och det är på plats med en tävling tycker jag. Denna gång är det 3 värdecheck som står på spel!!!
Ni har kanske läst att jag testat Häagen-Dazs glass och blivit kär helt enkelt.
Denna glass är en glass för sig...den går inte att jämföra med något annat och I love it. Nu har ni chans att vinna en check på valfri smak från Häagen-Dazs och själva få skämma bort er med eran favvo eller kanske upptäcka denna underbara glass för första gången.
Denna gång får ni jobba lite för att vinna dock ;)
För att vinna vill jag att ni skriver vem ni skulle vilja bjuda på glass och varför.
Tävlingen avslutas den 8/3 (på fettisdagen) och 3 vinnare dras då :)
Lycka till ;)
XOXO

3 kommentarer:

  1. Jag tänker bjuda dig på glass om jag vinner, så vi kan få till den där fikadaten nån gång ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vill bjuda mina barn så de ska få smaka på RIKTIG glass. De förtjänar det bästa <3

    SvaraRadera
  3. Hej Petro - gud vad roligt att hitta till din blogg,, om jag skulle vinna skulle jag bjuda min guddotter på en härlig påkostad glass. Hon har haft så mycket svårt i sitt liv och föräldrar som knappt kunna försörja henne så därför är hon så mycket värd att få njuta av en dyr och god glass! Det har knappt hänt i hennes liv. Hon blir glad av att bli bjuden på en varmkorv - det är rent av lyx för henne. Kram till dig - du är en duktig tjej Petro! / marie i vxl

    SvaraRadera