torsdag 3 februari 2011

Fru Cupcakes testar


Jag har fått äran att testa Häagen-Dazs glass.
Valde en förpackning med 4st små askar och först ut är Dulce de Leche.
Har har aldrig ätit denna glass förut som så många älskar och har fått för mig att det INTE är en glass för mig.
Kan redan nu intyga att jag helt enkelt hade fel.
Glassen är krämig med en len kola smak....och är omringad av helt ljuvlig kola.
Ahhh jag älskade denna gudomliga smakupplevelse helt enkelt och kan helt enkelt säga... Ben & Jerrys...släng er i väggen. Eller iof det är fel att jämföra dom 2 som jag gjort innan. Det är 2st heeelt olika glassar och fyller 2 helt olika behov. Häagen-Dazs kan uppfylla vilka behov som helst. Detta var läskigt gott och jag känner ett beroende komma krypande.
Ett litet minus dock på denna miniförpackning och det är skeden som kommer med....den är för kort och det blir liksom lite kladdigt att äta med den.
För övrig var denna smak perfekt och konsistensen helt ljuvligt krämig.
Är dom andra 3 smakerna så här ljuvliga kommer nog ett paket med dessa små sötnosar följa med mig hem ganska ofta från affären.
I Love ;)
Betyg: 9/10 Cupcakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar