måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans...













Denna helg har jag varit rätt pysslig.


Gjorde alla hjärtans tårta...den vart dock sjukt söt i smaken men väldigt väldigt fin :) Sen bakade jag även alla hjärtans Cupcakes som jag tog med idag til jobbet.


Sist men inte minst gjorde jag hemma gjorda badbomber till barnen, det är deras alla hjärtans present. Det var verkligen inte svårt och dom vart rätt fina och ikväll får vi väll se om dom funkar :)


Annars har helgen rullat på.
Peter spelade innebandy och hade en party kväll sen på lördagen.
Jag kollade Melodifestivalen...som jag ändå tyckte var rätt tråkig.

I söndags var Lucas på kalas i ett badhus och vi skulle ha fått följa med allihop men Leo hostar sådant så han och jag var kvar hemma och dekorerade tårtan och CC.
Det var en skön helg som tog slut för fort.
Ikväll ska jag försöka få till hjärtformad lasange...får se om det funkar.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar