tisdag 25 januari 2011

Helt ljuvlig ledig dag

Idag var min första lediga dag med körkort. Vi har en ledig dag veckan efter om vi jobbat söndag och det hade jag ;)

Började som vanligt dagen med att gå upp med barnen, dricka kaffe och göra mig iordning.
Sen följde jag med Peter och lämnade Leo som vanligt. Men lämnade av Peter på jobbet och åkte vidare till Mc Donald för en super mumsig frulle ;)
Bagel, en toast och en latte...mums mums.

Sen vidare till maxi och handlade.
Fick även hämta ut valfri Hägen-Daz glass och valde ett fyr pack då jag aldrig ätit den glassen förut och ville prova flera sorter. Ska bli spännande.

Sen hem för en kaffe paus. Packade bilen och åkte en sväng till återbruket med full bil.
Jag gillar att åka till Återbruket och det är så himla smidigt och dom är så rara dom som jobbar där.

Sen hämtade jag upp Peter som skulle jobba hemma.
Hem och parkerade mig i soffan och kolla dessa underbara hjärnsläpp serier som går mitt på dagen. Nu hade jag ju egentligen tänkt göra massor med nyttiga saker men valde ändå soffan ;)

Sen åkte jag och klippte mig. Det vart en lite längre page. Inget märkvärdigt men otroligt skönt.

Sen hem...lite kaffe.,..hämta barnen.

Peter fixade "Sloppy Joes" Mums mums...äta äta ;)

Sen åkte jag och tränade Aschtanga Yoga /(eller hur det nu stavas).
Jag har aldrig haft ett pass med den läraren vi hade idag och hon var verkligen pushande.
Herre gud min kropp kommer göra ont imorgon. Det bästa var att jag inte ens tänkte ¨på att jag körde på så hårt. Mäktigt..men som sagt imorgon kommer jag nog inte tycka det är så mäktigt..men får nog kanske belöna mig med semla ;)

Nu har jag fallit ihop i soffan i en hög och ska kolla en serie och äta jordnötter ;)

Imorgon är det back 2 work igen.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar