torsdag 9 december 2010

Mys på en torsdag

Idag hade vi julbord på jobbet. Jag valde i sista minut att hoppa över då jag börjar känna mig krasslig och hade en elak huvudvärk.

Istället tog jag med barnen på Torsdagsmys på Pizza Hut.
Mums vad det är gott...ljuvligt gott.

Lucas åt pizza och resterna av Leos pannkaka (Leo tog alltså pannkisar och gladd) och själv tog jag en pizza med ost och parmaskinka. Helt underbart. Och jag vart super mätt.

Barnen tog mjukglass till efterrätt och fyllde på en extra portion åxå.

När vi skulle hem hitta jag inte ut ;)
Tyckte utfarten såg så himla smal ut men fann ingen annan utväg och ingen skylt heller så jag körde på. Snöigt och lite dålig sikt gjorde inte saken bättre men ut på storvägen kom vi till slut :)

Väl hemma kröp vi upp i soffan och kollade på kvällens avsnitt av julkalendern och nu sover barnen gott i sina sängar. Och jag ska snart ta en kopp te innan jag rammlar isäng.

Peter är på julbord med sitt jobb och jag hoppas dom får en trevlig kväll.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar