lördag 4 december 2010

Lördags mys


Underbara lördag började med att jag fick sovmorgon och väcktes till en frulle med nybakat bröd ( var fryst lyxbröd) och nykokat kaffe. Ljuvligt.
Sen vart det tok mycket stress då alla CC skulle dekoreras. Men fina vart dom och jag hoppas familjen N-S vart nöjda. Hann dock inte ta kort på dom. Inte hann jag stanna och fika hos dom heller.
Vidare till Erikslund och dom första julklapparna vart inköpta. Nu är jag igång ;)
Sen hem en sväng och sen vidare till finaste E med Lucas för fika och lek. Lucas lekte med A och jag och E och hennes M fikade. M hade gjort Tiramisu som var helt ljuvlig.
Sen hem och skicka iväg Peter som skulle på killkväll med bowling.
Och nu har jag sjunkit ner i soffan med en kopp te. Hade planerat att dricka lite vin och äta ost och kex men orkar inte. Imorgon blir det tidigt upp, baka, städa och fixa...sen en sväng med Peters mamma till Toys r us för barnens julklappar. På eftermiddagen får vi fika besök och sen var det visst måndag igen. Gud jag skulle behöva en helg dag till helt enkelt. :)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar