torsdag 11 november 2010

Pysselverkstad


Ja jag har haft lite pyssel för mig. Häromdagen kom jag på att jag ville göra blompinnar då jag flyttade ner orkideerna i köket och det såg lite tomt ut då dom inte blommar just nu.
Jag är super nöjd även om jag behöver träna lite mer på dom ;)
Det är tryckt små budskap på dom och den ni ser står det "A true love story never end" men både tryckt och skriver stil. Veru nice för att vara första omgången.
Vill ni också ha dessa ljuvliga blompinnarna så lägg ett mail.
Jag gör gärna på beställning och ni väljer då vad det ska stå på dom.
Pris för dessa sötnosar är 20kr st exkl ev porto.


Sen har jag även påbörjat utveckling av Cupcakes, denna gång i betong och gips.

Dom är inte super vackra men övning ger färdighet. Ska nog (när jag behärskar betong/gips) ge mig på att göra tvål Cupcakes också. Ljuvligt ljuvligt.

Tror jag börjar få tillbaka lite energi och inspiration ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar