måndag 8 november 2010

Överaskad...ljuvligt


I fredags när jag och barnen kom hem var Peters syster och hennes man på besök.
Trevligt trevligt....och överaskad blev jag när fina fina M räckte fram en guldig vacker påse som innehöll dessa 2 ljuvliga skapelserna. Cupcakes burkar...helt klockrent och sååå fina.
Det var med ett kort också där det stod "Grattis till körkortet från familjen W".
Lycka lycka...jag blev så glad. Nu återstår att se vad dessa söta burkar ska fyllas med...jag röstar på strössel ;) Tack snälla familjen W. Ohhh jag blir så himla glad.
Idag ringde fina T upp och bad mig komma ut till vägen..hon hade något åt mig.
Nyfiken som jag är for jag ut och fick vänta en stund i kylan. Jag fick iof skylla mig själv då T sa att det skulle ta ett par minuter innan hon var framme.
Ohhh den super söta hon hade köpt gips till mig. Jag letade efter det på Maxi igår när hon och jag var där, ska göra ett projekt och vet att jag har gips någonstans i våra röriga och proppfulla garderober men orkade inte leta. Tänk vad lite gips kan göra mig lycklig. Nu har jag allt jag behöver för mitt projekt. Jippiiiiiii tack söta du.
Och tack alla ni andra som förgyller mitt liv. Kanske inte säger det så ofta men jag gillar er starkt ;)
XOXO

1 kommentar: