söndag 14 november 2010

Grattis på fars dag!!


Idag är ingen vanlig dag för idag är det Fars dag.
Tyvär väcktes nog denna familjens pappa av att mamman hammrade ;P
Kanske inte det bästa sättet att väcka någon men men..jag hade glömt bort att göra Peters fars dags present och fick göra den i panik. Hade inte tänkt på hur mycket det skulle låta men det lät...mycket. Jag gjorde en nyckelring med barnens namn på.
Då jag gjorde den i panik så vart Lucas namn både snätt och inte helt perfekt.
Kommer vid tillfälle (typ när ingen är hemma) göra om den men det var inte så himla svårt...bara man får hammra ifred.
Ja ja...det är tanken som räknas antar jag ;) Och han kommer att få en perfekt någon dag.
Det var roligt...och jag vill göra flera.
Nu ska jag fixa frulle och tända ljus. Peter steg inte upp och nu håller Leo på att härja med honom...men det är väll kärlek...när sonen ger 100% uppmärksamhet till sin pappa.
Lucas ligger i sin säng och kollar på tv...han är såå härligt slö på helgen.
Ha en underbar dag allihop.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar