onsdag 17 november 2010

God Jul



Nu är det snart jul igen.

Jag ÄLSKAR julen oftast känner jag mig stressad och jag hinner inte allt jag vill..som vanligt egentligen.

Älskar ljus, glitter, mys och bus. Och jag ÄLSKAR att köpa julklappar.

I år ska jag verkligen satsa på att packa in dom fint. Kanske inte till barnen dock då dom ändå bara sliter upp packeten eller jo lite extra fint inslaget till dom också föresten.

Jag har inte köpt en enda julklapp ännu och börjar bli stressad. Förra året var jag iof ute i super god tid så iår kan jag få vara lite lite sen tycker jag ;)

Har iof köpt adventskalender för lääänge sen till barnen och jag hoppas dom blir glada.

Dessa julkalendrar finns inte i Sverige vad jag vet så jag hoppas det går hem hos barnen.

Och gör det inte det så vart iallafall jag glad av att få köpa dom.

Ohh det kliar i mina pysselfingrar och jag skulle vilja göra massor med julpyssel.

Får se hur mycket som blir gjort men lite bakning måste det bli iallafall.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar