tisdag 2 november 2010

Det börjar närma sig...


....Fars dag.
Den 14:de är det närmare bestämt och det får ju INTE glömmas bort.
Jag tycker dock det är rätt svårt med Fars dags presenter. Det är ju både Peter och våra pappor som ska firas och det är lite skillnad.
Till pappa vill jag ge något mumsigt eller praktiskt och kanske även till Peters pappa då dom även är morfar och farfar.
Men till Peter vill jag ge något som symboliserar att han är pappa.
Inte bara en present även om han oftast får det också.
Jag har provat fotobok med bilder på barnen från födsel och framåt och har också provat en t-shirt med tryck på barnen. Hmm det kanske morfar ska få iår :)
Till Peter iår har jag iof kommit på en super rolig fars dag present från barnen :)
Kan dock inte skriva helt vad det är men det kommer bli lite pyssel och en utmaning men om det blir som jag vill så blir det kanon...kanske gör jag likadan till morfar ;)
Wiiii jag älskar att ge presenter.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar