torsdag 7 oktober 2010

Jippiiiiiiiiii



Igår vart jag klar med det sista provet och klarade därmed mitt körkort. :)

Är super stolt, nervös och såååå himla glad.

ÄNTLIGEN är det klart...helt sjukt. Kan knappt förstå att det är sant men det är det.

Igår hämtade jag Leo på dagis och på kvällen tog jag och T en fika och då fick jag hämta upp henne :) så himla coolt men var super nervös. Vill inte att hon ska tycka att jag kör dåligt.

Men när jag släppte av henne sa hon att hon tyckte jag körde bra och det värmde.

Imorse vart det lite ändringar i rutinen och det kändes så himla härligt att köra till dagis/skola och sen till jobbet.

Imorse när jag kom hit stod ett kort på mitt skriv bord. Mitt allra första "grattis till körkortet" kort från söta söta L, M och F. Ni är super goa och STOR KRAM!!!!

I eftermiddag blir det kanske en tur till Ikea och då ska Leo få följa med har jag lovat.

Spännande spännande.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar