tisdag 5 oktober 2010

Back 2 work

Idag är jag på plats på jobbet igen.

Helgen har varit underbar även om jag inte varit riktigt kurant.

Fredag eftermiddagen var super mysig.
När Peter och barnen kom hem hade dom paket med sig.
Min man är verkligen den bästa som finns..han är såå underbar.
Av dom fick jag gratängformar från Rice (en lila mindre och en rosa större) dom var ljuvliga och så fick jag ett par stövlar från Ecco. Min man skämmer bort mig ibland...I like;)
Vart super glad och otroligt förvånad. Gick med ett leende heeeela dagen trots att jag var sjuk.

På lördagen kom Th på besök. Hon skulle hälsa på katterna som flyttat in till oss från henne och så firade hon mig. Jag vart verkligen super förvånad och mycket rörd. Precis som jag blivit under fredagen av alla goa människor. Var verkligen inte beredd och hade lite dåligt samvete för att jag bara bjöd på ohembakat. Men jag får bjuda henne på något mumsigt en annan dag.
Jag fick ett helt underbart Orkidee arrangemang i rosa toner och ett ljuvligt doftljus som doftade vanlig. Helt underbart...ohh jag blir sååå glad.

På eftermiddagen åkte jag och T till Maxi för en shopping.
Hade bestämt mig för att INTE baka något till söndagen då Peters familj skulle komma.
Det var svårt...det vill jag lova. Men har man bara lite lite ork ska man spendera den försiktigt och jag valde bort bakningen.

Söndagen vart toppen och mycket mums mums blev det.
Jag fick ännu mera underbara paket. Det blev fotbehandling, en stor vacker Kalla med rosa blommor, presentkort på Morderna Hem och en mumspåse med blåbärstema.
Påsen innehöll te, kaffe, inlagda blåbär, doftljus och honung. Såå roligt att få sådana saker, det är sällan jag iallafall lägger pengar på sådant. Nu hade jag iof köpt Te från Aromboden nyss men mer te är aldrig fel ;)

Summa summaron eller hur det nu heter så vart helgen helt underbar.
Jag kanske låter super töntig men är otroligt tacksam för alla super goa människor som finns i min omgivning och förgyller min dag och för min underbara underbara familj. I love U.
Nu blir det frulle bulle här...har saknat mina äggmackor och gröt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar