måndag 27 september 2010

Happy B-day ;)


Japp på fredag är det min dag....baraaaa min dag ;)
Eftersom jag är en velig våg pendlar jag mellan att egentligen inte bry mig om att jag fyller till att vilja vara prinsessa på min dag.
Frukost på sängen är förlängesen borta och skulle dessutom mest göra mig stressad en vardag morgon. Men en kopp mumsigt kaffe i min fina rosen kopp får det bli.
Dröm födelsedagsmorgon skulle helt klart vara på Starbucks med en vanilj latte och en bagel.
Eller Dean and Deluca fast samma kombi ;)
För att sen spendera dagen i en enorm shoppingspree på både macys, William and sonoma och dean and deluca. Och allt där emellan. För att sen spendera kvällen på någon mysig resturang.
En dröm...ahhh en vacker dröm. Vi har iof upplevt drömmen 2008 men skadar inte att uppleva den igen...och igen...och igen.
Nu back till verkligheten.
Har inget speciellt planerat på fredagen, bara mys med familjen.
Men på söndag ska jag firas med eget bakat fika bröd och besök.
Kanske lite paket kan förekomma. Skulle verkligen behöva en pajform (helst från Gerbera).
Min som jag hade har gått sönder :(
Sen har jag förälskat mig i ett par super dyra ecco stövlar. Men dom är väldigt praktiska och sköna :)
Och en dag...då ni...då ska jag få eller köpa mig ett litet paket från Tiffanys som innehåller ett vackert halsband :) Oavsett vad någon säger så kommer det flytta hem till mig en dag :)
Jag sa till Peter häromdagen att jag måste vara super enkel att köpa paket till men han höll INTE med. Han sa att jag är enormt svår att köpa till...håller inte riktigt men där faktiskt.
Jag har alltid önskat mig det mesta , fråga min mamma. Kan iof hålla med om att jag ofta blir besviken när det inte är direkt migigt. Men let me help u ;)
Tänk pastell, prinsessa och tjejigkvinna. Vill ha fina märken (jupps det är viktigt för mig;) ljuva dofter och vackra kläder. Blandat med fin fina stövlar, skinnhandskar och fluff :)
Hängde ni med??
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar