fredag 18 juni 2010

Tävling!!!!



Ohhh ännu ett målstolpe nådd. 3000 besökare...jag tackar alla som tittar in här.

Jag är så himla stolt över dom som tittar in och läser eller kollar runt bara.

Tack såå himla mycket. Och i och med detta så vill jag självklart ha en utlottning.

Denna gång blir det inte några bakgrejer utan 2st heelt underbara choklader.

Det är 2st Marabou chokladkakor. Den första är min absoluta favvo och jag är smått beroende av den...dessutom kan jag inte sluta äta om jag har öppnat den...fort fort tar den slut och den är ljuvlig. Det är karameliserade mandlar och havssalt i...läs om den här .

Den andra är en nyhet som jag dessutom har skrivit om här.

Marabou Polka. En smaskig sak som jag iof kan tänka mig är helt ljuvlig smält över en kladdkaka. Det är en hit nyhet.

Dessa 2 är alltså vinsten och det enda ni behöver göra är att skriva en rad, länka gärna om ni har en blogg.

Jag drar en vinnare den 24/6, alltså torsdag innan midsommar ;)

Lycka till

XOXO

7 kommentarer: