fredag 11 juni 2010

Smockad vecka

Jag är heeelt slut idag fredag.
Veckan har varit intensiv och gör tror hela tiden att jag glömt något.
Hmm småttförvirrad har jag ändå tagit mig igenom veckan och faktiskt varit riktigt duktig.

Igår skulle jag dock baka då det är min sista dag på den här avdelningen och jag from måndag är tebax hemma hos mig ;)
Det är sällan jag misslyckas med bakning men ja....igår gjorde jag det. Vet inte vad som hände men troligtvis sov jag när jag hällde i allt;) Dålig vart den iallafall och jag får baka i helgen och ta med på måndag. Skulle ha bakat en kladdkaka med chokladsmet på men funderar på om jag kanske ska bjuda dom på mina mumsiga sweetisar. Får se hur det blir.

Igår hade Lucas avslutning. Ohhh kommer ihåg hur det kändes att få ha sommarlov.
Sand på bara fötter, mjukglass med topping, leka heeela dagarna. Gud det var livet.
Lucas går dock på fritids ett tag till och han verkar inte allt för ledsen för det.
Längtar massor till semestern, då man får bara vara ett par veckor. Inga måsten...inga tider...bara njuta och äta glass. Som vi dessutom har väldigt mycket av.

Ser föresten att jag snart når 3000 besökare.
I am soooo happy. Garanterat kommer det då en fin fin utlottning.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar