måndag 14 juni 2010

Mums mums...


Den här mumsbiten kommer serveras till mina tillfälliga arbetskamrater imorgon.
Jag är from idag tebax på mina gammla vanliga arbetsuppgift och faktum är att det både är skönt och samtidigt längtar jag tillbaka till VPL.
Det var ett roligt men svårt jobb.
Hur som helst ramlade dagen på rätt fort och det tog inte någon längre tid innan jag var tillbaka i mina gamla rutiner.
Mina orginal kamrater får dock stå tillbaka denna gång på fika bröd...dom får en annan gång ;)
Muta...avskedskaka...ja vad det än är så hoppas jag att dom gillar den.
En perfekt kladdkaka med pralintäcke och violströssel.
Och i bakrunden ett smakprov på mina betong rosor. Fler bilder kommer men nu ska jag krypa i säng och börja läsa en ny bok.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar