fredag 18 juni 2010

Fru Cupcakes testar

Var ju självklart tvungen att testa (på mig OCH barnen) den här nyheten från Kinder.
Det är en slags mellanmål grej tror jag. Den verkade super kul iallafall och är en färskvara och inte en fryst grej som jag trodde först.

På morgonen dagen efter inhandling fick barnen sina efter frukost.
Dom såg jätte glada ut och förväntansfulla. Som en kinder surprise face :)

Dock slocknade denna lycka fort. Lucas tog en liten tugga som han inte ens kunde svälja och Leo svalde sin tugga med ett uttryck i ansiktet av lidande.
Var ju helt klart tvungen att smaka jag med.
Och mmm det här är inget hit enl mig och mina barn.
Man tror att man ska få en blandning av sandwich (glassen) och kinderschoklad men möts av en svampig grej med mjukt (iof sametslent) kladd emellan.

Den var INTE vad jag hade förväntat mig en klar besvikelse.
Den var varken god eller lockande att fortsätta äta.

Betyg: 1/10 Cupcakes (för att dom ändå försökte)

XOXO

2 kommentarer: