fredag 11 juni 2010

Fru Cupcakes testar




Dom här 2 godingarna fanns i mitt paket som kom häromdagen.
Jag tog med mig dom när vi skulle på myskväll på skolan i onsdags.
Jag smakade självklart också på dom.
Jag gillar kanelgifflarna som finns och dom här kardemumma gifflarna var ännu en hit.
Dom var mjuka, saftiga med klar kladdig kardemumma kräm. Ohhh dom var super goooda.
Alla som smakade dom gillade dom också och mina barn vart mycket förtjusta i dom och jag bör nog köpa hem en påse till helgen då dom är slut och är perfekta i lekparken.
betyg: 10/10 Cupcakes
Muffinsen var jag lite tveksam till. Jag gillar inte riktigt att ha bär i bakverk men ville ändå smaka. Och jag är glad för att jag smakade. Dom hade en frisk smak och bären tog inte över hela bakverket. I mitten kom dessutom en klick med god smet. Ohhh dom var också ljuvliga.
Roligt att få chansen att smaka dessa då jag inte skulle ha köpt hem dom annars.
betyg: 10/10 Cupcakes
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar